“T0Iong Jaga M4ruah Sikit… Tervk Sangat Dahni”- Sampai G4nggu Ibu Mertua

PELAKON Puteri Sarah Liyana melu4hkan rasa kur4ng senang dengan tind4kan seorang individu yang berterusan meng4nggunya dan keluarga di laman sosial.

Sarah, 35, berkata individu berkenaan sanggup mencipta akaun p4lsu semata-mata ingin mengntip aktiviti harian mereka seolah-olah tidak pu4s hati melihat dia dan suami yang juga pelakon Syamsul Yusof berbaik semula.

“Selamat pagi stalker, mesti hari-hari awak ingat saya kan? So sweet, setiap hari awak ntip saya, tahu aktiviti saya, okay stalk la.

“Instagram saya tak priv4te pun, maaf saya terlalu sibuk dengan keluarga, dengan kerja, dengan perniagaan. Saya tak ada masa untuk buat benda lain tak macam awak.

“Sampai terpaksa buat akaun p4lsu untuk kacau saya. Dah 2021 dear, terimalah kalau buat j4hat Allah takkan izinkan awak menang, Allah tak tidur. Memang tak tenang ya tengok dah berbaik?” katanya.

Sarah berkongsi mengenai perkara itu menerusi Instastory miliknya pada Rabu.

Dia bagaimanapun tidak menyatakan siapakah individu yang melakukan tindakan tidak bermor4l itu.

Nak kena rep0rt p0lis lagi ke awak ni? Tolong jaga maru4h tu sikit. Tolong pergi berub4t, tervk sangat dah awak ni!

PUTERI SARAH

PELAKON

Bukan dia sahaja yang dignggu, Sarah memberitahu ahli keluarga dan rakan-rakannya turut menerima n4sib yang sama.

Justeru itu, dia meminta individu berkenaan muhas4bah diri dan mendekatkan diri dengan Tuhan.

“Lepas tu kac4u kakak ipar saya, kac4u kawan-kawan saya, kac4u stokis (perniagaan) saya. Malah ibu mentua pun awak mengil4 kac4u.

Puteri Sarah bersama suami Syamsul Yusof dan dua anak mereka iaitu Syaikhul Islam dan Summayah.

“Nak kena rep0rt p0lis lagi ke awak ni? Tolong jaga maru4h tu sikit. Tolong pergi berub4t, tervk sangat dah awak ni.

“Kalau awak rasa tak tenang, selalulah tahajud dan solat taub4t. InsyaAllah rasa berdos4 yang meneb4l dalam diri tu akan terhpus sedikit demi sedikit. Hidup pun tenang. Tak adalah rasa insecure 24 jam. Good luck dear,” ujarnya.

Menerusi laporan sebuah portal pada awal Januari lalu, Sarah mended4hkan dia mendapat banyak komen dan mesej perib4di (DM) daripada individu tid4k dikenali dengan menggunakan akaun berbeza.

Sarah berkata dia tidak ter4gak-ag4k untuk membuat lap0ran p0lis terhadap individu yang melakukan prv0kasi dan mem4nipul4si isu mas4lah rumah tangganya dengan suami.

Dalam lap0ran sama, Sarah mengakui terkil4n apabila m4salah rumah tangganya terus dig4nggu pihak tidak bert4nggungjawab dan dim4nipul4sikan.

Sumber : mStar

Leave a Comment

You cannot copy content of this page